19
Apr
09

Knowing the rules and when to break them

It’s true. Strategia aplicata este radacina care tine totul in viata. Publicitatea se bazeaza pe unele reguli care pot si nu pot fi incalcate. Dar, pentru a le putea incalca, trebuie mai intai sa le cunosti. Nimeni nu te poate invata sau nu iti poate spune  sa fii creativ. Dar te poti surprinde pe tine insuti cat de creativ poti fi. Nu trebuie sa fii un elev/student de 10 ca sa poti fi copywriter, de exemplu. Trebuie doar sa fii bun in ceea ce faci sau in ceea ce vrei sa faci.

Regulile care pun stapanire in publicitate, au ajuns probabil in acest stadiu, tocmai datorita succesului pe care l-au avut cand au fost puse in practica. Asta nu inseamna ca ele nu pot fi si incalcate. Obisnuiti cu un anumit tipar, oamenii incep sa nu mai reactioneze, motiv pentru care regulile mai trebuie si incalcate, astfel atragandu-se din nou atentia consumatorilor.

In munca pentru un client, nu trebuie sa te lasi condus de nebunie, dar putina, nu strica. In plus, trebuie sa te mentii la limita legalului si eticului. Daca nu rezisti tentatiei si incalci cele doua “teorii”, risti ca  practicile sa nu poata fi acceptate de oameni, si prin urmare nu pot da rezultate.

I honestly believe that advertising is the most fun you can have with your clothes on“, Jerry Della Femina

better-than-free_id690012_size485

Advertisements

0 Responses to “Knowing the rules and when to break them”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Participam!

Recomandam!

Image Hosting

Archives

Twittereala

Blog Stats

  • 2,526 clici

%d bloggers like this: