25
Apr
09

Happy or sad?

Happy ca am fost la preselectii si am invatat ceva nou, sad pentru ca nu am reusit sa mergem pana unde am fi vrut.

happy-sad-faces

2 Responses to “Happy or sad?”


  1. May 26, 2009 at 1:14 pm

    A trecut o luna decand nu ati mai scris nimic pe blog…

    Mie imi place sa va citesc, de ce nu mai scrieti…e prea grea sesiunea?

    Apropos..am vazut stagii de internship pe http://www.jobinmarketing.ro

    Iulia

    • 2 mintencolturi5
      May 30, 2009 at 2:35 pm

      Nu am mai scris pentru ca, din pacate nu mai suntem o echipa. Ne-au unit doar olimpiadele. Totusi…am ramas cativa membri care mai comunicam. Poate ne vei vedea la anul in alt format, dar cu acelasi nume, cine stie?

      Oricum, din partea mea (Ioana aici), iti spun ca ma vei auzi si la anul din perspectiva unui participant la Olimpiadele Comunicarii. Nu ma las pana nu le iau un premiu.


Leave a Reply

Participam!

Recomandam!

Image Hosting

Archives

Twittereala

Blog Stats

  • 2,528 clici

