30
May
09

premiu pentru echipa

Scriu din partea mea acum (Ioana la rand).

Se pare ca echipa Minte’n colturi a castigat cu Olimpiada, chiar daca nu a intrat in finala. Pe langa experienta, a fost mentionata la Pestivitatea de Premiere. Da, am castigat premiul pentru “Cel mai bine promovat blog” (blogul meu personal). Pe diploma scrie “Se acorda…..membra a echipei Minte’n Colturi”. Tin sa mentionez ca la discusul de la inmanarea premiului nu am multumit juriului, pentru ca in fond, nu era nimic subiectiv in alegerea castigatorului. Am multumit echipei, care daca nu ar fi existat nu as fi participat la nici o olimpiada si nu as fi luat nici eu premiul.

Ce m-a determinat sa imi deschid un blog? Insistenta organizatorilor de anul trecut. “Daca nu ai un blog, iti recomandam sa iti faci”..sau ceva de genul. Nu mi l-am deschis pana la Olimpiada, dar am facut-o dupa, si mi-a prins bine.

Pana la urma am iesit victoriosi!

68_castigatorii_premii_bloguri

2 Responses to “premiu pentru echipa”


  1. January 3, 2010 at 1:04 am

    Felicitari!!!

    Pe langa “Daca nu ai un blog, iti recomandam sa iti faci”, organizatorii au uitat sa mai zica si ca “nu doar pentru 3 luni”, sau cat dureaza OC 🙂

    • January 3, 2010 at 2:22 pm

      Pai daca nu mai suntem o echipa, daca ne-am despartit dupa? Ne-au unit doar olimpiadele, cu unii nici nu mai tin legatura (vorbeste Ioana). Acum cand am ceva de spus, o zic la mine pe blog…


Leave a Reply

Participam!

Recomandam!

Image Hosting

Archives

Twittereala

Blog Stats

  • 2,528 clici

